Jak wzmocnić Swój marketing i docierać do nowych Klientów?
Prowadzisz obiekt noclegowy, restaurację? Apartament, dom gościnny, pensjonat lub mały hotel? Doskonale wiesz, że dotarcie z Twoją ofertą do odpowiednich Klientów nie jest wcale takie proste. Strategie e-marketingowe, reklama online, kampanie Google Ads czy reklamy w social mediach stanowią niemałe wydatki, a ich skuteczność często nie jest zadowalająca.
Warto zdać sobie sprawę, że w dobie globalizacji, tanich lotów oraz globalnych platform marketplacowych pozwalających na błyskawiczną rezerwację noclegu w dowolnym miejscu na świecie, Twój apartament czy domek w górach konkuruje zarówno z Twoim sąsiedztwem, ofertami krajowymi jak i z oddalonymi o tysiące kilometrów ofertami i apartamentami w całej Europie.
Decyzje dotyczące spędzania czasu wolnego podejmowane są dziś zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Internet i dostępność sprawia, że mieszkaniec Pomorza, Małopolski lub Warszawy w wolny weekend może odwiedzić zarówno Dolny Śląsk jak i Mediolan, Barcelonę, Skandynawię lub setki innych lokalizacji. Pomysł lub inspiracja z sieci, sprawdzenie pogody, a następnie rezerwacja noclegu na platformie bookingowej i gotowe.
Na szczęście druga strona tego medalu jest nieco bardziej optymistyczna. Również i Twój obiekt jest dostępny dla turystów z całego świata! Co jednak zrobić aby wyróżnić się choć trochę wśród tych wszystkich ofert?
Jak wyróżnić się wśród tysięcy ofert?
Z pewnością wiesz, że im bardziej standardowa oferta tym trudniej. Konkurencja jest olbrzymia, a Klienci po za dobrą ceną, szukają również czegoś nietuzinkowego. Obiekty unikalne, wyróżniające się indywidualnością oraz jakością mają tutaj zdecydowaną przewagę.
Dodatkowym atutem pozwalającym na zwiększenie widoczności Twojej oferty może być uczestnictwo w przeróżnych projektach marketingu lojalnościowego, rekomendacyjnego oraz sieciowego. Projekty tego typu zwykle gromadzą wiele ofert w jednym miejscu i bardzo skutecznie docierają do potencjalnych Klientów.
Jednym takich projektów jest właśnie Dolnośląska Karta Rabatowa. Dzięki przystąpieniu do projektu Partnerzy zyskują dodatkowy marketing w sieci i social mediach. Bardzo silną rekomendację oraz uruchamiają niedoceniany często kanał marketingu lojalnościowego.
Klient kupujący subskrypcję karty otrzymuje sprawdzony pakiet miejsc, produktów i usług, z których może skorzystać z atrakcyjnym rabatem.
Wyobraź sobie, że wybierasz się dziś w region, którego jeszcze nigdy nie odwiedzałeś i którego nie znasz. Zanim wyruszysz szukasz sprawdzonych ofert, czytasz blogi, oglądasz vlogi, szukasz opinii i referencji. Sprawdzasz atrakcje oraz ciekawe miejsca. Dolnośląska Karta Rabatowa w ręku podróżnika z innego regionu jest swoistym przewodnikiem rekomendującym sprawdzone i godne polecenia miejsca. W dodatku z zachęcającym rabatem!
Jeżeli rozumiesz ideę naszego projektu. Jeżeli chcesz wzmocnić Swój marketing – dołącz do najlepszego projektu marketingu rekomendacyjnego na Dolnym Śląsku – całkowicie za darmo i docieraj ze Swoją ofertą do nowych potencjalnych Klientów!
Wypełnij formularz – skontaktujemy się z Tobą!